Opplev kunst og utstillinger på det store lerretet! Kunst på kino er et visningskonsept i samarbeid med Ås kinoteater. Før og etter visningen er det åpen kinobar, derfor er det 18 års aldersgrense for å delta. Kinoforestillingen kombineres ofte med innledninger og samtaler om innholdet i filmene som vises.

For øyeblikket har vi ingen forestillinger.

KUNST PÅ KINO

Mai 2022: Endelig er Kunst på kino-konseptet tilbake på kinoen i Ås, og det gjeninnvies med en vårvisning i den italienske renessansens navn!

Desember 2020: Den prisvinnende regissøren Phil Grabsky gir oss et friskt blikk på Rafael i vårt konsept Kunst på kino, som Ås kinoteater har i samarbeid med Ås kunstforening.

November 2020: Vi minner om Kunst på kino i dag kl 20.00: I dag vises dokumentaren om Frida Kahlo der vi kan dykke ned i livet og verkene til ikonet Frida Kahlo!

Oktober 2020: Secret Impressionists er dokumentaren om en av verdens best besøkte utstillinger. Utstillingen består av mer enn 50 verk fra Manet, Caillebotte, Renoir, Monet, Cézanne, Signac, Sisley og Berthe Morisot som aldri før har vært utstilt.

KUNST PÅ KINO

Kunst på kino er et visningskonsept i samarbeid med Ås kunstforening. Visningen vil ha åpen kinobar, derfor er det 18 års aldersgrense for å delta på arrangementet.